Mengeluh

Kali ni nak mengeluh....
Tak baik kan mengeluh..
Kalau Pak Mertua tau musti kena tegur...hihih

Hmmm disebabkan janji - janji harapan org lain...nampaknya aku la yg jadi mangsa...
akulah yang kena tanggung...hmm rasanya memang dah tertulis olehNya...
**Inilah dikatakan POLITIK KERJA
**Sekrg rasa nak marah sebab org yang duk janji dh nak ???????**

Dua projek tau...hmm boleh juga dikatakan taskforce..DUA ok...
hehe..x byk pong..tp rase burden jugak..Klu TERROR xpela..dahla aku nih dimasukkan
ke dalam satu lg Projek besar Jabatan..tapi yg tu pun dah berat...Lagilah bila bertukar boss baru..boss blur2..anak buah mmg blur la..dahla bukan kaitan dgn task sekarang ni pon..mmg lari jauh...hmmm..yerla kerjakan..
but unfair...tp pujuk diri balik.. dah tertulis olehNya...

p/s: Aku yang ade 2 boss (Pelik kan..mcm mana la nak dinilai nnti) 
p/s lg : aku dah kejar pihak yg berkaitan..hihi..sape suruh janji..
yg best aku dpt ilmu br..

2 comments:

KhaiZa said...

hihi.. juz work smart... not work hard.. apa yg penting u'r part buat lah.. memang dah tanggung jawab.. if x berkaitan dgn u'r task.. better leave it kepada person incharge yg betul2.. Jgn bagi muka.. nanti depa dok goyang kaki jer.. yg penat u'rself..

juz advice...

Afira said...

ok mizz Khaiza..
TQVm yer for your concern