Santai - Santai(Pictures from my Handphone-Part 3)

Welcome to the Part 3 Santai-Santai Pictures from my Handphone

You also can view :


Gambar - Gambar bunga yg diambil kat Cameron Highlands..P dengan rombongan dengan family kak aku anjuran Kolej Komuniti Kuala Langat di Banting





Pictures kat bawah ni plk gambar time p Tasik area Pullman Hotel Putrajaya..Saja santai2 dgn family kak aku..Hotel ni baru dibuka di Putrajaya. 5 stars hotel. Time tu jugak dpt tgk pasangan pengantin yg tgh buat outdoor photography..cantik view kt cni..tenang jerk..










Baju pengantin ni pulak aku capture time p Pameran pengantin yg diadakan di PICC Putrajaya..Dlm byk2, color+design nih yg menarik perhatian aku. Harga boleh tahan. Tuan punya butik ni pon bg permission utk aku capture gambar..bagus2..Chop!!ni saya punya tau..






Gambar time Family Day MECD. Takder family..so follow family Kak Imah..Gambar yang duk merenung tuh.Merenung apa ntahla...


Wif Kak Ju semasa di Lemon Restaurant, Kajang. Outing pd hari Jumaat..selekeh haku time nih..maklumlah rush drive keta ke Kajang time break

No comments: