Santai - Santai(Pictures from my Handphone-Part 2)

Welcome to the Part 2..Santai - Santai..
Entry kali ni adalah lanjutan daripada Santai - Santai (Pictures from my Handphone-Part 1)..
Picture untuk kali ni adalah gambar- gambar anak - anak buah kesayanganku..saja ambik bila rasa syok nk ambik..yang pakai baju sama tu adik dan kakak (aina + dilah). Mak derang baru beli baju tidoq. Yg Bungkus kepala tu time derang serbu masuk ke bilik aku coz excited nak jumpa aku yg br sampai ke kampung.. Yang kat bwah sekali pegang topi tu baby hani time kami satu family p Langkawi..






Ni gambar boboi (Ichlas Iskandar) adik kpd baby Hani. Time ni dlm flight nk pi Jakarta









Picture kat bawah ni pulak picture - picture berkaitan musim buah kat Balik Pulau ni. Ni ja yg aku sempat ambik.. Buah durian and buah rambutan sebelah rumah...semua dah habis..musim buah kat balik Pulau ni pon dah nak habis gak. Ada lagi sikit2 kat tepi jalan yg aku tgk org duk jual..huh..sakan makan buah sepanjang 2 - 3 bulan nih..mcm2 buah aku dapat mkn..kalau korang nk tahu..pokok rambutan tu hasil titik peluh ayah aku..












Kat bawah ni pulak gambar keta aku yg terlanggar tiang kat tepi opis Putrajaya dulu..kemek pintu belakang..Hari tu mmg malang sungguh..dah la time kat opis tu something happened kat unit aku. Haritu juga pengumuman rombakan kabinet oleh Pernana Menteri yang baru di mana MECD adalah satu - satunya kementerian yg telah dibubarkan atas sebab-sebab tertentu..Balik keja petang tu otak haku mcm mereng jerk sampai terhentam tiang..heheh..geram betoi..ingat lagi 9 April 2009












Kat bawah ni pulak bersamaa Noni, Umi dan lg sorg kawan Noni..jalan2 kat Alamanda then makan kat Johnny's Restaurant. Treats dari Umi..Gaji pertama dlm government. Tq Umi






Ni pulak gambar mknan time aku p makan kt area Gate 1 Putrajaya..P mkn ngn Noni..Actually nak mkn kat Lot 10. Tp haritu tutup. Last - last habis licin jugak kami mkn..sedap jugak..

No comments: