Esok-Kursus di Langkawi

Esok...7-9 October 2009..Dari rabu sampaila Jumaat. Aku kene g Kursus Kolokum Bina Insan Dan Pemantapan Sahsiah pegawai - Pegawai Kerajaan Negeri PP. Akan naik bus SUK kul 8.00 am ke Kuala Perlis. Dr Jeti Kuala Perlis naik bot ke Langkawi. Kursus di Hotel Aseania.


Syoknya nak p Langkawi..boleh shopping. Sempat ka shopping?


Yang tak syoknya dari Unit aku, hanya aku sorg ja yg p..alahai..mmg aku nk kenal lg 39 org tu. sapala agaknya..col2 unit lain yg aku kenal, ade boss x lepas..huhuhu....Tp time nihla aku nk tambah kenalan dr jabtan - Jabatan lain kan..So ade hikmah di sebaliknya..


Budak2 kt opis pulak duk menyakat aku.."tak payah p la...skrg musim hujan+ribut Parma.." Then diorg gelak2..mmg suka menyakat+suka menakut2 kan aku..Aku mmg agak takut..sapa tak takut dgn lautan kan? Dgn keadaan cuaca skrg + mcm2 terjadi di beberapa Negara Asia mmg menakutkan..Pg td pulak riuh dgn SMS yg mengatakan ribut PARMA dengan kelajuan 222 kilometer sejam akan melanda negara jiran Filipina menjelang tengah malam ini.




So petang nih aku check semula di http://mstar.com.my/



Source from Mstar

TERKINI: Jabatan Meteorologi Malaysia sahkan Malaysia terselamat dari Taufan PARMA kecuali Sabah kena tempias

Taufan PARMA bergerak ke arah tenggara dan dijangka melanda Filipina malam ini. -Sumber: JMM


Insyallah..Mudaha - mudahan semuanya selamat. aminn..

No comments: