Bunga Pahar + Suasana Lebaran yang makin terasa

Bo x nak update blog? boleh la yerk...dah tulis dah pon...sementara tunggu map browser loading..haiya..manyak lambat...


1st Topic: Lebaran yang makin terasa


Harini kakak msg: Dalam 11.30 am : "Dah sampai di airport Sibu"..Tahun ni kakak sefamily beraya di Sarawak..huhuhu..sadis betul..klu tak riuh rendah lah umah Pak Dollah tahun ni dgn hilai tawa bb hani n boboi yg makin pandai+lincah tuh..Nasib baik abang+anak2 sedara kat sini beraya di umah kami..yahu...mmg terasa bahang nak raya...Duit raya dah siap tukar kt abg aku yg mmg kije kt bank...sampul adik aku sponsor..senang sungguh aku nih..ni yg naik lomak...lagu raya yg x henti2 kt radio..shopping complex yg x henti2 juga pasang lagu raya+suasana bershopping utk raya+utk my wedding...semua tu membuatkan aku excited nk beraya..yg mana duduk jauh2 dr kg..dah mula bercuti n nak balik kg..nasib baik la tahun nih aku dah stay kt penang...tp amik cuti byk juga..6 hari tuh..heheheh


Lg satu..aku dan adik dah start pasang pelita semalam..every year dr kecik sampai la sekrg ni kami 2 org la yg tukang pasang pelita..tp sekrg ni adik la yg pasang..lelaki kan gagah..aku tulun lap pelita jerk..

*!!?&%(Alamak kad raya utk tunang x beli lagik)!&*%$@*)



2nd Topic: Bunga Pahar - Bunga DIP

Admire sungguh dgn Bunga Dip...Niat di hati nak buat sendirik..coz aku mmg minat dlm bidang gubah mengubah nih...tp mak aku x bagi buat sendiri..dia kata takut x sempat + aku busy...busy ker? Mak risau anak x rest...heheheh. Lgpon tangan kine jaga..



So aku telah survey contoh bunga dip yg cantik2...act nak guna bunga pahar dip/bunga telor dip untuk majlis bertandang nanti..my side 50 pcs..his side 50 pcs...untuk pahar di pelamin lain kira..tp seyes..mmg tak tahu harga bunag dip berapa....So terus terlintas di kepala ni, one of my classmate semasa di U dulu yg telah mula berjinak2 + mmg pakar + mengambil tempahan utk bunga dip + hantaran perkahwinan..Hasil beliau cantik..Boleh tgk di sini..("Yunie...I tolong promote nih")


Aku siap attach gambar bunga dip yg aku nak tu mcm mn..Baru saja minta quotation...mak ai..boleh tahan yer harga bunga dip nih..itupon dia dah kira harga utk kawan2..heheheh..nak pengsan kejap..So belom buat keputusan nk order atau tak...keputusan nya esok coz nk discuss ngn my..... dulu..kalau jadik esok I'll call her.


tuan/puan punya gambar..jgn marah yer amik pic tuan/puan...cantik hasil tangan tuan/puan...




Dah jumpa juga "wedding photographer" yg dishorlisted utk majlis nanti..harga yg berpatutan..belom buat keputusan jugak lagi..kena jumpa my...... dulu utk discussion..After balik keja esok insyallah kami akan berjumpa utk buka puasa bersama coz nak p ambil adiknya dari Senai yg akan tiba di airport Bayan Lepas..uish uish..mmg terasa la bahang nak raya nih..

1 comment:

lilieyz said...

alolo..ati org tuh tengah munge2 ha sekarang ni..kak nora..tutup mulut tu..kot ye pun tgh berangan naik pelamin ngan abe afiq..karang masuk lalat..batal posa..