White/Green..Cream/Green Theme Colors

googling...and keep on googling to find more about my wedding theme colors..Actually I dreamt of a pink green wedding since last year..but lately, I change it...heheh..mayb for (baju bersanding we (wif my fiance) will choose pink green..but for pelamin, bilik tidur and others will use white green theme colors. Here is some pictures (white green theme colors) that I grabbed from other blog/fotopages/page.

**Semua ini boleh berubah mengikut peredaran semasa..hehehehe..

















Cantikkkann?

3 comments:

Unknown said...

waaa.. hang dah tunang ngan afiq ka? aku tatau pun.. huhu.. bila majlisnya plak? jgn lupa jemput aku ok.. hehehe..

Afira said...

hala..dah tunang la..cuma senyap2 jerk..mcm mn hg nk tsu..dh senyap2..lama dah la bertunang..this Disember..kalo aku jemput..jgn x mai plk k..coz hg tu bkn stay kt Penang dah

EyeDa said...

afiq la ni rajin posa...hehe.