6 days/5 Nights at Jakarta & Bandung (Day - 2)

Second day di Jakarta..Seperti mengikut plan asal..pergi ke Ancol then ke Mangga Dua

Dalam theme park ni mcm2 ada. Kawasan yang sangat luas. Tapi kitaorg hanya pergi ke Seaworld Indonesia..Mcm Underworld Langkawi dan Aquaria KLCC. Tapi designnyer byk kepada Aquaria KLCC. aKU, AYAH, MAK AND ePPON TAK JOIN..KAMI ZZZZ DLM VAN..HUSH..LETIH OOOO..YG MASUK JUZT FAMILY KAK AKU COZ KESIAN LA KAT anak2 DIA..asyik ikut jerk kitaorg shopping..takder lak fun utk diorg..kak aku kata hari ini adalah hari untuk budak2 plk...murah jerk tiket utk sea world indonesia..tak lebih rm 10 duit Malaysia..lg satu besst Seaworld Indonesia ni coz ade lagu temanya..sedap jugak..kalo nak dengar masuk ke website nya.Then kitaorg naik gondola..a.k.a keta kabel round2 kawasan Ancol ni...Lagi satu kitaorg naik sampan yg dibuat seperti kapal layar..tak payah kayuh..guna layar jer..



























Petang..pergi ke Mangga Dua..tempah shoping yang glamor dengan bag yg berjenama..menyesal plak aku tak shopping hbag..kak aku yg shopping sakan..

\



No comments: