Salam Aidil Adha

Assalammualaikum..
Selamat Hari Raya...Raya again!!Salam Aidil Adha..
Sekarang aku kt kg.my lovely hometown..Balik ke sini pada Jumaat mlm yg lalu..

(5/11/2008 sampai di penang kul 3.00 pg (6/11/2008)..

6/11/2008 - Kuar jln2 ngn my fiance..pegi pc fair di Pisa..then QB mall..

7/11/2008 - Seharian jalan2 ke Kulim (tgk rumah n booking rumah) br jer booking (tak tahu lg nnti duduk mana..Menurut org yg jaga sales tu 2011 br siap..On da way blk tu aku ajak family singgah mkn di sg dua..mkn cendol n bihun sup..blk ke penang melalui feri coz nak lari dr jam kat penang bridge. sgtla best naik feri coz lama dah tak naik..cuma tol da naik ke RM 7.70..

Shoot - Shoot di ata
s feri










Shoot - shoot rumah idaman (insyallah)


8/11/2008 - Hari ni pagi2 gerak Fadzhilah (salah sorg anak sedara yg rapat ngn aku) coz nak pi semyg raya..Dia ni mmg suka sgt ikut aku ke mana2..parents dia blk kg pon takmo ikut. nk duk ngn tok belah cni..pas semyg raye aku bw anak2 sedaraku bersama2 ngn Bro in law ke Madrasah..nak tgk lembu disembelih..hahah..jd kerja sungguh..yerla, dari kecik sampai la da besaq ni tak pernah p tgk org semebelih lembu..tu yg teringin nak tgk..Tahun ni syok jugak raya haji ni coz parents ade..Tahun lepas parents p Mekah..Time tuaku beraya ngn adik aku ja 2 org kt kg..sadis sungguh time tu..Nih nak wish lg sekali, Selamat Hari Raya Korban untuk muslimin dan muslimat sekalian..




9/11/2008 - Esok ayah plan nk p pej imigresen coz nak p buat passport utk family, iaitu grouping passport..semua documentation dah siap..cuma tunggu masa jer pg2 esok nak p..ayh set time 6.30 am dah kena p.."awalnya"...pastu aku n family kak akan btolak balik ke KL.."huhuhu part yg plg sedih
"

No comments: