Buhsan

30/10/2013

Hari ini adalah hari yg paling buhsan..

Kawan2 semua keluar sebab ada urusan masing2..

aku tercangak ja kat opis..biasanya aku la yg akan keluar time break (lunch) ni..
balik rumah ke...

tp today tak boleh..sebab x drive sendiri..

buhsan nya...Mr Arrogant pon dh layan time break..layan minit2 yg terakhir utk episod smlm

kenapa buhsan..????

Sakit badan n kepala masih terasa..macam org preggy pon ade..

huwa...wednesday blues!!!

Ok..dah deraf ayat untuk emel big boss..
why la boss include aku utk develop sistem baru ni..even katanya nnti naik pangkat cepat..
I nak tarik diri la boss..cepat naik pangkat? xde maknanyala..coz skim kitaorg nih based on batch bila..

for me family come 1st..career is 2nd..focus utk besarkan anak2 dgn baik
nanti balik rumah duk tensi2 kesian anak-anak

hope ayat ku menjadi..ku berdoa..

isk boringla..sembahyang la..berdoa..dh turun ke cafe x siap lg koew teow kunfu aku..bihun sup dh xde..yg tu je aku lalu mkn..

sakitnya bdan.................................

Sekian, aku yg suka bercakap byk..


No comments: