Today..Update ckit

23 February 2013
At home swet home Balik Pulau

Dua org permata hati tgh tido..bik update cepat2

Actually byk benda nk update..
tp x sempat..sape kata sempat dgn anak dua org nih..yg kakak pon br 2y..byk benda jugak kena bg perhatian kat dia..

Then dengan keadaan aku yg kurang mengizinkan nih..x berani nk duduk sgt..

harini dah 32 hari berpantang..klu org len dh boleh bw keta..aku?
huhu..mengandung n beranak senang..tp luka beranak tu teruk ckit..sebab kulit aku jenis nipis..time doc jahit pon boleh pecah..then jahit lagi sekali..

harini terasa sengal...rupanya benang dh takder..patutla pad berdarah..tp takutla..adakah jahitan tu gugur sendiri atau kerana aku aktif..maklumla..mkn ubat sembelit..3 x ke toilet..laju jugak jalan..klu tak berterabur la..

klu org len 2 minggu - 3 minggu dh baik..sampai aku kata kat hubby n mak..mengandung n beranak senang..cuma yg luka jahitan tu la x sanggup..sampai kata kat mak xmau beranak dah.ye ke..tp bila tgk org mengandung aku lak yg teringin

then ade satu lg dugaan..sakit gusi pulak time2 pantang nih..coz tumbuh gigi geraham bongsu kt bwh..tp xde space..tu yg bengkak..bygkan..

tp yg best aku dpt xtra gigi geraham kat atas..tetiba lak tumbuh..kt tmpt aku cabut 2 tahun lalu..hihi..

ok pasni update lg saat - saat kecemasan nak lahirkan 2nd baby


1 comment:

iietamalek said...

Wah, cam ner plak boleh ade extra gg geraham ni...huhu