Tak Patut

Hot Hot Hot!!!!!!

Tengah hot skrg nih..dah la amosi kurang stabil..

Aku tersilap la...sebab terstory benda yg tak sepatutnya...
Tapi tak tahu nak luah kat sape.....................


huwa..sambil tulis blog nih mcm nk menangis

bila ade org mana ntah (ex-kawan2 roomate opis aku) cari roomate aku..
maklumla..tempat aku terselindung ckit..

Diorg bg salam..aku jawab la salam..then aku dh la tgh concentrate buat keja depan pc nih..

Then duk bg salam byk kali..pdhal aku dah jawab..
Then diorg mcm x puas hati tanya "bgdfh"..kat mana?
Aku  blur la sbb diorg guna nama lain..kami kat sini panggil nama lain..

Then duk tnya byk kali cmm x puas hati..
Aku pon hot sakan la..dh la tgh hot kan td,..
Aku cakap kat bilik utiliti..

disebabkan perangai diorg yg kurang ajar, aku mls nak bercakap..
then duk tanya lagi bilik utiliti kat mana..aku kata jer kat depan sana..


eee..takder adab..tak hormat org... (yang aku x puas hati tu muka sombong)
mentang2 datang ngn geng!!!!

hmm psl story yg tak patut aku story tu alahai..nasi dh jadi bubur....
org pon dah dgr..len kali pendam dah la..


2 comments:

KhaiZa said...

sometime keadaan memaksa.. kadang-kadang bukan kehendak kita pun..dan sometime kita terlalu emosi dan tak boleh tak dapat nak kawal diri.. perkara yg dah lepas nak buat mcm mana nak berlalu.. Jadikan iktibar.. untuk masa depan ea..

deeya said...

saba ek knora :-)