Al - Fatihah buat Arwah Norma

Norma wife kepada adik ipar Moon kenalan cyber my sis dah selamat menghembuskan nafasnya pada awal pagi semlm selepas 1 tahun ++ menanggung derita Brain cancer Stage 4 Arwah meninggalkan suami Talib iaitu adik ipar kak Moon dan juga seorang anak lelaki bernama Rafiq yang agak2 lebih kurang setahun lebih.


Sesungguhnya MATI itu PASTI cuma kita tak tau bila ajal kita akan sampai dan mcm mana cara kita akan mati samada dlm keadaan buat pahala or dlm keadaan buat dosa. Nauzubillah..

Dah setahun 2 bulan dah saya follow kisah arwah di blog kak moon . Keadaan arwah selama setahun 2 bulan sihat n ada masa nya kesihatan arwah merosot .


Lepas kisah arwah masuk MHI ...masa tu baru la ramai tahu..

Kisah Norma dan Talib ini banyak membuka mata kita esp for me that we should appreciate kesayangan kita dlm apa jua keadaan waktu senang, susah, suka mahupun duka.Pengorbanan dan kasih sayang Talib terhadap Norma amat mengharukan. Begitu juga Moon dan keluarga both families.

ALFATIHAH.


kebetulan hari ini Khamis mlm Jumaat marilah kita sama2 membaca Yassin kpd arwah.

Norma telah meninggal dunia pada pukul 1.00 pagi tadi dan jenazah dimandikan di hospital Serdang dan terus di bawa ke Pontian subuh tadi.

1 comment:

r.i.t.a said...

sedih jugak...
rita mmg bace kisah die sebelum ini.
alfatihah untuk arwah. semoga rohnya dicucuri rahmat.