Demam urat

semalam seharian aku diserang demam urat..nih semua gara-gara aku makan kobis time breakfast..ya, aku bawa bekal yang dimasak oleh en suami semalam..

mulanya aku x perasan...time makan mmg dah rasa something..tp buat tak tau ja (loghat org penang)..tp heran aku tahan n tahan..cuba siapkan keja kat opis..byk yg siap..ade jugak yg x boleh settle..nk buat mcm mana kan..dah sakit..dgn keadaan kt opis yg sgt sejuk lg la aku sakit..mula2 aku x terpk..at last br aku teringat nih semua gara2 mkn kobis tu la..tp td doktor ckp bukan psl kobis..biasalah doktor..doktor kata aku mmg nak demam + period..adeh..now dah makin ok..so boleh tulih blog..after mkn ubat doktor..tp sakit urat bhgn kaki masih terasa..nasib baik ade ogawa..klu idak aku x guna sgt..mr hubby beli utk aku time preggy dulu..tp time preggy dulu aku x berani naik sebab takut tergugur..even kedai kata kerusi urut nih sesuai utk org preggy.

wpun tgh sakit semalam, time break gagah jugak ke alamanda utk survey susu chuk tayang mama..ya..terpaksa cari susu formula..sebab dah kurang stok..sedihnya..skrg nih tgh pulun makan kurma, buat air longan yg beli kat kampung and kucai..hehehhe

balik semula ke opis..tido kat surau..semua org ingat aku mengantuk. bukan la..aku demam la..sakit satu badan..bukan boleh tido pun..sakit tau..makanan pun x jamah..dalam pukul 5 aku balik rumah..mintak permission boss..

husband urut satu badan semalam..lega ckit..tp pastu demam balik..

harini dapat mc..masa tgh tunggu nak masuk bilik doktor, tengok iklan baby..adeh boleh aku menangis? sebak tau teringat kat Nur Awatif Irdina tuh..aku nk cepat sembuh, klu tidak kesian chuk tayang mama..lg satu sebab dah kena bagi susu formula..

Nak dijadikan cerita husband kine p outstation ke kedah..last2 bos dia sorg la p..skrg husband pun demam..demam panas gila dari aku..adeh..dugaan kan..

ok nih la susu formula yg aku beli utk chuk tayang mama..isomil..sesuai utk baby yg ade ezema..berasaskan soya..adeh, tak sabar nk tahu feedback dr nursery..mahu ke idak chuk tayang mama minum susu tu..


Susu Isomil


stock susu EBM Awatif dolu2



Stock susu EBM Awatif time berpantang di kampung



Shopping online time berpantang beli milk storage - time susu mencurah - curah


mama sedih Awatif..sedih sbb terpaksa bg susu formula..mama sedih bila mama sakit..tak dapat jaga awatif dgn baik..hope mama cepat baik..semuanya demi Awatif..Mama akan cuba banyakkan susu utk Awatif yer..sayang anak mama..rindu anak mama




alahai anak mama




No comments: