Promosi Set Bersalin With FreeGift! (Baby Wipes, Barut dan Bedung)

Tolong promote jap..

Setelah buat survey saya mcm berminat untuk menggunakan Set Bersalin Nona Roguy nih..Mmg agak mahal..tp sepupu saya yg pernah guna produk nih mmg recommend sgt2 kat saya..bayangkan anak dh 4 tp badan slim n maintain..

apa yg saya faham dlm promosi ni mcm takder bengkung..saya sgt perlukan bengkung since this is my 1st confinement. Memangla sepupu kata nak bagi tapi saya rasa better saya ada barang sendiri kan..1st confinement la katakan..

So saya akan survey lagi set bersalin yang lain..maybe saya akan guna produk lain..tgkla..belum buat keputusan..Promosi ni menarik sangat sebab...siap dpt baby wipes (sapu tangan), 1 helai bedung plain and 3 helai barut plain (campur jenis tali dan zap)..mcm best..tp bengkung?

Jadi sape yang berminat jangan lepaskan peluang ini.
Hanya 5 pembeli terawal SAHAJA. dan dalam bulan November 2010




Free Gift


Ini email yang saya dpt daripada permatahati

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Noramiza sihat? saya harap Noramiza sekeluarga sihat-sihat selalu...

Saya cuma nak maklumkan tentang promosi terbaru Set Bersalin...

~ Set Herbanika Bersalin NR ~

Produk keluaran Nona Roguy ini memang dikenali sejak bertahun lamanya.
Ramai yang telah mencuba produk ini dan mengakui keberkesanannya. Set
kandungannya mudah dimakan dan diguna terutama bagi yang berpantang
sendiri.

Harga Biasa: RM365.00
Harga PROMOSI: RM345.00
Noramiza jimat sebanyak: RM20.00

Bukan itu sahaja, Noramiza juga akan mendapat hadiah PERCUMA seperti berikut:

1- 2 helai baby wipes (sapu tangan)
2- 1 helai bedung plain
3- 3 helai barut plain (campur jenis tali dan zap)

Walaubagaimanapun, promosi ini TERHAD kepada 5 pembeli terawal SAHAJA
pada bulan November 2010 ini.

Sekiranya Noramiza ingin mengetahui lebih lanjut dan berminat untuk
membeli produk ini dengan harga yang ditawarkan, boleh lah layari web:

http://shop.mypermatahati.com

1 comment:

undark said...

salam ;-)

tgh survey set bersalin ye.. cube check kat sini http://bidanbersalin.blogspot.com/ harga lebih murah dr pasaran.