Entry for this weekend

Baru balik dari Dewan Sri Pinang..inila Dewan Sri Pinang..



Attended Bengkel Pelan Strategik Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Pulau Pinang (PSUK). Bayangkan 2 hari berturut2 from 8.30 am to 6.30 pm..huhu..esok keja plak..nk buat camne..Saya yang menurut perintah..then time balik td terangan sorg2..aku tgk cantek jugak yerk bangunan - bangunan lama di sekeliling dewan sri nih.. like mahkamah..dewan undangan negeri..and etc..dalam hati "kalo buat wedding photography utk outdoor nnti cantek nih..cantek!!!!!"

Mahkamah




Dewan Undangan Negeri




Heritage of Penang



Penang Bridge

Feri and Komtar



Then congratss to lili and krel for their new born.. baby boy..lbih kureng kul 4pm tadik..dia ade msg aku..so aku pon dgn penuh excited tanya dia :

I questioned her:
"Amacam?best x time deliver tu? sakit tak? sonok tak? bb boy or gurl?"

She answered me:
"Sakitnye...rasa mcm nak mati jerk. Tp kne bedah...dot dot dot..." cannot publish here..."seyes sakit.."
Ish ish takut nye haku..

2 comments:

yUniE said...

wah..yeke..seronoknye..dalam seronok ni pon rase gerun..camana la nk melahirkan anak nanti..takot..sakitt..eeeee...tulah..para suami ni kena tahu bertapa sakitnye nk lahirkan anak ni..nari timbul kesedaran..oleh itu..sila lah bawak suami masuk bilek bersalin..heeee..silap2 dia pengsan dulu..hahaha

fadeeya said...

hi..bila la nak p melawat kamu di penang...