First Time

!st time dalam sejarah hidup aku masak Gulai Ketam harini. Sebelum ni tau makan jerk. Tu pon spontan kena masak coz kak aku xder kt umah..Maid dia tanya aku tahu tak nak masak ketam. ..hmmm mmg aku tak tahu..Trus col mak aku di kg..after 5 minutes belajar trus start jd chef..cuma bhn jer tak cukup iaitu nenas. Pdhal byk jerk nenas kat area Banting ni. Cuma aku mls jer nak keluar p beli..kalau dah start masak br nak p beli x best..potong mood nanti..Nasib baik menjadi..alhamdulillah..so inilah gambar Gulai Ketam tersebut. Dgn Periuk2 sekali aku ambil gambar..Gambar ni after dah cedok..My Favourite tau..KETAM..

2 comments:

lilieyz said...

sodapnye....post mai cni..lain kali wat ketam msk cili lak ok..nati kiorg dtg bwk perut msg2..

Afira said...

boleh boleh..kalo nak nanti mai penang no..org jamu sakan nanti..jgn tak mai..sambil tu boleh honeymoon lagik sekali..heheheh