tODAY iS mY bIRTHDAY - 19th January 2009



Hai..Assalammualaikum wrt,
Hari ni adalah Hari lahirku yang ke 26..ops..dah makin meningkat umur aku..takutnya..So dalam duk sorg2 time break ni kenala bermuhasabah diri..pk semula..apa yang telah terjadi/berlaku dalam masa 26 tahun nih-->Menurut kata - kata dr bos aku..Dalam masa 26 tahun ni berapa pembahagian masa untuk beribadah yang aku buat..adakah lebih drpd buat perkara - perkara yang lagha atau ke jalan yg benar..hik hik..So akan ku bermuhasabah...

Hmm ckp pasal besday nih plus tahun 2009 ni..azam aku, nawaitu aku..

1. Nak kuruskan badan dan perut..
2. Minum air yg takder ais kiub..
3. Jaga pemakanan yang menjurus kepada diet yg seimbang
4. Buat kerja dengan bersungguh - sungguh hingga berjaya dikecapi esp settlekan projek sistem/portal kat temapat aku ni..
5. Nak kahwin..dah lama sangat kami berkawan..almost 8 years we have know each other
6. nak terus berbakti kepada ibu+ayah+family tercinta..


tq kepada kawan2, family yang wish my besday...

2 comments:

Unknown said...

Happy Birthdayyyyyyyyyyyyyy....26 tahun yer...aku 26 tahun dah ada anak 2 org dah..kekekekekekeke...

patut la besday girl belanja kitaorg semlm..kekekekekeke

EyeDa said...

Happy Burfday Noraaa...
Afiq bg hadiah ape this yr?mesti special..
La ni..asik mengayuh jek mamat tuh.Dok ngelat keje..pi cycling.ish3...hehe